“Sid Meier Πολιτισμός VI,” που αναπτύχθηκε από την Firaxis Games και θα κυκλοφορήσει το 2016, είναι η τελευταία δόση, τη μακροχρόνια και θρυλικού “Πολιτισμό” της σειράς των παιχνιδιών στρατηγικής. “Ο πολιτισμός VI” χτίζει πάνω στα γερά θεμέλια των προκατόχων του, παρουσιάζοντας αρκετά νέα στοιχεία στο gameplay και βελτιώσεις που τελειοποιήσει την τέχνη της αυτοκρατορίας, την οικοδόμηση και τη διαχείριση. Το παιχνίδι προκαλεί τους παίκτες να αναπτύξουν έναν πολιτισμό από το πρώιμο οικισμό σε μια παγκόσμια υπερδύναμη σε πολλαπλές εποχές, που ανταγωνίζονται ενάντια σε άλλους πολιτισμούς μέσω της διπλωματίας, της πολιτιστικής ανδρεία, την τεχνολογική πρόοδο, και την στρατιωτική κατάκτηση.
Επεκτατική και Δυναμική Αυτοκρατορία Κτίριο
καμία από τις σημαντικές αλλαγές στον “Πολιτισμό VI” είναι η unstacking των πόλεων. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα παιχνίδια, όπου όλες οι βελτιώσεις ήταν χτισμένο στο κέντρο της πόλης, τις πόλεις, τώρα επεκταθεί σε πολλαπλές παραθέσεις το χάρτη με τις επαρχίες. Κάθε περιοχή επικεντρώνεται σε μια συγκεκριμένη πτυχή του πολιτισμού, όπως η επιστήμη, τον πολιτισμό, τη θρησκεία, ή την παραγωγή. Αυτή η αλλαγή απαιτεί περισσότερο στρατηγικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη της πόλης και κάνει την γεωγραφική τοποθέτηση πιο κρίσιμη από ποτέ.
Ενισχυμένη Κυβέρνηση και το Σύστημα Πολιτικής
“Πολιτισμός VI” εισάγει μια πιο δυναμική και ευέλικτη κυβέρνηση σύστημα. Οι παίκτες μπορούν να υιοθετήσουν διάφορες κυβέρνηση τύπους, το καθένα προσφέροντας μοναδικά οφέλη. Μέσα σε αυτές τις κυβερνήσεις, οι παίκτες μπορούν να προσαρμόσουν τις πολιτικές τους μέσα από ένα σύστημα καρτών. Οι πολιτικές αυτές παρέχουν διάφορα μπόνους και μπορεί να αλλάξει όλο το παιχνίδι για να προσαρμοστούν στις τρέχουσες ανάγκες ή τη στρατηγική του πολιτισμού, που αντικατοπτρίζουν μια πιο υγρό και να ανταποκρίνεται πολιτικό σύστημα.
Ενεργή Έρευνα και τις Στιγμές Eureka
το την τεχνολογία και τον πολιτισμό δέντρα “Πολιτισμός VI” επηρεάζονται από ένα νέο χαρακτηριστικό που ονομάζεται “Εύρηκα Στιγμές.” Αυτές τις στιγμές, την επιτάχυνση της προόδου προς συγκεκριμένες τεχνολογίες ή πολιτιστικές εξελίξεις, όταν ειδικές δράσεις που πραγματοποιούνται στο χάρτη, όπως τα συναντά έναν άλλο πολιτισμό, με βάση το συγκεκριμένο τύποι εδάφους, ή την επίτευξη ορισμένων στρατιωτικά κατορθώματα. Αυτό το γνώρισμα συνδέεται με gameplay ενέργειες άμεσα για την πρόοδο, ενθαρρύνοντας τους παίκτες να σχεδιάσουν και να εκτελέσουν τις στρατηγικές τους με βάση το περιβάλλον τους και τις αλληλεπιδράσεις.
Βελτιωμένη AI και Multiplayer
Artificial νοημοσύνη “Πολιτισμός VI” έχει αναθεωρήθηκε για να παρέχει την πιο ρεαλιστική και προκλητική αντιπάλων. Το AI τώρα ηγέτες έχουν διαφορετικές ατζέντες και στρατηγικές με βάση τα ιστορικά τους χαρακτηριστικά και τυχαία στοιχεία, κάνοντας διπλωματικές αλληλεπιδράσεις πιο σύνθετη και απρόβλεπτη. Το παιχνίδι υποστηρίζει επίσης συνεταιρισμός και ανταγωνιστικό multiplayer, επιτρέποντας στους παίκτες να αμφισβητήσει τους φίλους σας ή σε απευθείας σύνδεση αντιπάλους στη διαχείριση και την καλλιέργεια τους πολιτισμούς.
Πλούσια Τέχνη του Ύφους και της Προσβασιμότητας
το παιχνίδι διαθέτει μια ζωντανή και στυλιζαρισμένη τέχνη στυλ που το κάνει πιο οπτικά προσιτό και ελκυστικό σε ένα ευρύτερο κοινό. Η διεπαφή είναι καθαρή και φιλική προς το χρήστη, με σκοπό να παρέχουν ζωτικής σημασίας πληροφορίες με σαφήνεια και συντομία. Αυτό το καθιστά ευκολότερο για τους νέους παίκτες να κατανοήσουν τη μηχανική παιχνίδι, ενώ προσφέρει το βάθος και την πολυπλοκότητα βετεράνος στρατηγοί.
Συμπέρασμα
“Sid Meier Πολιτισμός VI” είναι ένα masterclass στο παιχνίδι στρατηγικής, το σχεδιασμό, την προσφορά βάθος, πολυπλοκότητα και replayability. Τις καινοτομίες της στο γραφείο κτηματογράφησης, οι κυβερνητικές πολιτικές, και την έρευνα δυναμική ανανέωση της σειράς και πρόκληση παίκτες να σκέφτονται κριτικά για κάθε απόφαση. Αν το στόχο για την πολιτιστική νίκη μέσα από τις τέχνες και την επιστήμη, που κυριαρχεί μέσα από τη στρατιωτική ανδρεία, ή mastering διπλωματία και το εμπόριο, “Πολιτισμός VI” προσφέρει πολλά μονοπάτια προς την επιτυχία, προσφέροντας αμέτρητες ώρες των στρατηγικών παιγνίων.