Όροι και Προϋποθέσεις του GameKeyShop
Αυτοί οι όροι διέπουν την αγορά και τη χρήση υπηρεσιών στο GameKeyShop.gr. Διαβάστε προσεκτικά αυτούς τους όρους πριν χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπο. Το νομικό πλαίσιο για τις αγορές των καταναλωτών μέσω του Διαδικτύου καθορίζεται από τη σχετική νορβηγική νομοθεσία, συμπεριλαμβανομένου του νόμου περί συμβάσεων, του νόμου περί αγορών καταναλωτών, του νόμου περί μάρκετινγκ και του νόμου περί δικαιώματος υπαναχώρησης. Αυτοί οι νόμοι σας παρέχουν ως καταναλωτή ορισμένα αναπαλλοτρίωτα δικαιώματα. Οι όροι μας προορίζονται ως συμπληρωματική συμφωνία και δεν πρέπει να ερμηνεύονται ως περιορισμός των εκ του νόμου δικαιωμάτων σας, αλλά ως διευκρίνιση σημαντικών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων και για τα δύο μέρη.
- Η Συμφωνία
Η συμφωνία σας με το GameKeyShop.gr περιλαμβάνει αυτούς τους όρους, τις πληροφορίες που παρέχονται στη διαδικασία παραγγελίας και τυχόν ειδικές συμφωνίες μεταξύ εσάς και εμάς. Εάν υπάρξει σύγκρουση μεταξύ των πληροφοριών, θα υπερισχύουν ειδικές συμφωνίες μεταξύ μας, εφόσον δεν έρχονται σε αντίθεση με την ισχύουσα νομοθεσία. Η χρήση των υπηρεσιών μας από εσάς υπόκειται επίσης σε σχετικούς νόμους και κανονισμούς που ρυθμίζουν τις αγορές μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών.
- Τα μέρη
Πωλητής: GameKeyShop.gr - ανήκει στην Global License Distribution AS.
Νόμιμη ονομασία: Global License Distribution AS - Αριθμός οργανισμού (NO) 932 871 971
Διεύθυνση: Judehavskleiva 20, 4870 Fevik, Νορβηγία
Στοιχεία επικοινωνίας: support@gamekeyshop.gr
Τηλέφωνο: +47 458 17 489
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στη σελίδα επικοινωνίας στον ιστότοπό μας.
Αγοραστής: Ο αγοραστής είναι ο καταναλωτής που υποβάλλει την παραγγελία.
- Τιμή
Η τιμή που αναφέρεται για το προϊόν περιλαμβάνει όλα τα έξοδα και τις χρεώσεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να μην επιβάλλουμε πρόσθετα έξοδα που δεν δηλώθηκαν πριν από την αγορά. Όλοι οι πελάτες εκτός Νορβηγίας χρεώνονται με 0% ΦΠΑ λόγω εξαγωγής υπηρεσιών. Στις τιμές πώλησης που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνεται αυτός ο συντελεστής ΦΠΑ 0%. Οι πελάτες με διεύθυνση στη Νορβηγία θα χρεωθούν επιπλέον 25% της τιμής πώλησης που εμφανίζεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
- Σύνταξη σύμβασης
Η συμφωνία καθίσταται δεσμευτική και για τα δύο μέρη όταν μας στείλετε την παραγγελία σας. Ωστόσο, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματος να διορθώσουμε τυχόν τυπογραφικά λάθη ή λάθη πληκτρολόγησης στις προσφορές μας προτού επιβεβαιωθούν ως μέρος της συμφωνίας.
- Πληρωμή
Ενδέχεται να απαιτείται πληρωμή για το προϊόν κατά την αποστολή του προϊόντος από εμάς σε εσάς. Εάν χρησιμοποιείτε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, ενδέχεται να κρατήσουμε το ποσό αγοράς στην κάρτα κατά τη στιγμή της παραγγελίας, με χρέωση την ίδια ημέρα αποστολής του προϊόντος. Για πληρωμές τιμολογίων, το τιμολόγιο εκδίδεται κατά την αποστολή του προϊόντος, με προθεσμία πληρωμής τουλάχιστον 14 ημέρες από την παραλαβή.
- Παράδοση
Η παράδοση θεωρείται ότι πραγματοποιήθηκε όταν εσείς ή ο αντιπρόσωπός σας λάβατε το ψηφιακό προϊόν, για παράδειγμα, έναν αριθμό-κλειδί προϊόντος για ένα παιχνίδι ή λογισμικό. Τα προϊόντα μας παραδίδονται ψηφιακά και τα περισσότερα κλειδιά προϊόντων είναι διαθέσιμα λίγα λεπτά μετά την αγορά. Μπορείτε να βρείτε οδηγίες για την πρόσβαση στον κωδικό προϊόντος στο λογαριασμό σας. Διαβάστε την πλήρη Πολιτική αποστολής.
- Δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για ψηφιακό περιεχόμενο που παραδίδεται χωρίς φυσικό μέσο, εάν η παράδοση έχει ξεκινήσει με τη ρητή συγκατάθεσή σας και αναγνωρίζετε ότι χάνεται το δικαίωμα υπαναχώρησης. Ωστόσο, προσφέρουμε πολιτική επιστροφής 14 ημερών για αχρησιμοποίητα κλειδιά προϊόντος. Διαβάστε την πλήρη Πολιτική επιστροφών.
- Καθυστέρηση και μη παράδοση
Εάν δεν παραδώσουμε το προϊόν όπως έχει συμφωνηθεί και αυτό δεν οφείλεται σε περιστάσεις από την πλευρά σας, μπορείτε να ζητήσετε την εκπλήρωση, την ακύρωση της συμφωνίας ή την αποζημίωση σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να επιλύσουμε τυχόν προβλήματα.
- Ελαττώματα στο προϊόν
Εάν το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα, μπορείτε να μας το αναφέρετε σε εύλογο χρονικό διάστημα μετά την ανακάλυψη. Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε διόρθωση, αντικατάσταση, έκπτωση ή ακύρωση, ανάλογα με τις περιστάσεις και σύμφωνα με το νόμο.
- Τα δικαιώματα του πωλητή σε περίπτωση προεπιλογής του αγοραστή
Εάν δεν εκπληρώσετε τις υποχρεώσεις σας βάσει της συμφωνίας ή του νόμου, ενδέχεται να παρακρατήσουμε το προϊόν, να απαιτήσουμε εκπλήρωση, να ακυρώσουμε τη συμφωνία ή να απαιτήσουμε αποζημίωση σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τη μεταξύ μας συμφωνία.
- Εγγύηση
Οποιεσδήποτε εγγυήσεις από εμάς ή τον κατασκευαστή σάς παρέχουν δικαιώματα πέρα από τα εκ του νόμου δικαιώματά σας.
- Προσωπικά δεδομένα
Είμαστε υπεύθυνοι για τη συλλογή και την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Θα συλλέγουμε και θα αποθηκεύουμε μόνο προσωπικά δεδομένα που είναι απαραίτητα για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας βάσει της συμφωνίας. Δεν θα αποκαλύψουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους εκτός εάν είναι απαραίτητο για την εκτέλεση της συμφωνίας ή όπως απαιτείται από τη νομοθεσία. Διαβάστε τη συμπλήρωσή μας Πολιτική απορρήτου και Πολιτική cookie.
12.1 Αποθήκευση Προσωπικών Δεδομένων
Αποθηκεύουμε δεδομένα συναλλαγών σύμφωνα με τον Λογιστικό Νόμο για 5 χρόνια και το ιστορικό αγορών για 10 χρόνια για να προστατεύσουμε τα δικαιώματά σας σύμφωνα με τους σχετικούς νόμους και τους όρους πωλήσεών μας.
12.2 Ασφάλεια Προσωπικών Δεδομένων
Έχουμε λάβει εκτεταμένα μέτρα για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και την αποτροπή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης.
12.3 Τροποποίηση ή Διαγραφή Προσωπικών Δεδομένων
Μπορείτε να ζητήσετε να αλλάξετε το όνομά σας ή να διαγράψετε τον λογαριασμό σας επικοινωνώντας γραπτώς μαζί μας στη διεύθυνση support@gamekeyshop.gr
13. Πληρωμές
Χρησιμοποιούμε ασφαλείς πληρωμές με το Stripe. Δεν αποθηκεύουμε πληροφορίες σχετικά με τις πιστωτικές σας κάρτες στα δικά μας συστήματα. Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές στην Πολιτική πληρωμών.
- Επίλυση διαφορών
Εάν προκύψει διαφωνία μεταξύ μας, σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας. Θα προσπαθήσουμε να επιλύσουμε τις διαφορές φιλικά. Εάν δεν επιτευχθεί συμφωνία, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Συμβούλιο Καταναλωτών για διαμεσολάβηση.